dinsdag 12 november 2013

Little hats part 2 - Kleine mutsjes deel 2



Gisteren heb ik de mutsjes die ik tot nu toe heb gemaakt op de post gedaan. Natuurlijk heb ik eerst een deel op de foto gezet. De gewone mutsjes heb ik gehaakt volgens het basispatroon van JoyJonne, bij de meeste mutsjes heb ik na een toer van kleur gewisseld voor het streepeffect (en je hebt meteen geen steekmarkeerder meer nodig). 

Voor de hoedjes heb ik het basispatroon aangepast. Ik heb het patroon nog niet uitgeschreven, maar als jullie heb willen weten, laat het maar even weten, dan zal ik dat alsnog doen. 

Yesterday I sended the crocheted little hats to Innocent. Offcourse I made a few pictures first. For the ordinary hats I used the pattern of JoyJonne.  Making the striped hats, I changed colour at the end of every row (you don't need a stitchmarker anymore).

For the lightgrey, darkgrey and pink hat I changed the basic pattern. If you like to know how I changed it, let me know. Then I'll make a short description. 



De ingepakte mutsjes - the packed little hats

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen