vrijdag 16 augustus 2013

2nd Nesting doll CAL: the sequel - 2e Matroesjka CAL: het vervolg






Zo, de tweede matroesjka van de Crochet Along is ook af. Het blijft een leuk projectje en het is ook leuk om de matroesjka's van de andere deelnemers te zien.

Ik heb ervoor gekozen om dezelfde kleuren te gebruiken als bij de eerste matroejska. De versieringen heb ik allemaal roze gemaakt omdat ik dat toch de mooiste kleuren vind bij het grijs. Het meeste werk van deze matroesjka vond ik het maken van de versieringen, lang leve de internetturorials 

Ik heb weer DROPS Paris en haaknaald 4 gebruikt. Voor de versieringen heb ik haakkatoen van de Hema en haaknaald 2,5 gebruikt.



Yesterday I finished the second nesting doll from the CAL. It is very nice to crochet these dolls and to see the dolls that were made by the other crocheters. 

I chose to use the same colors as I used the first time. The flowers and the headkerchief are both pink, I think, it is a good combination with grey. It took a lot of time to embroider all the flowers on it, so I was very happy I found this tutorial on the internet


I used DROPS Paris and hooksize 4. The decorations are made with cotton from Hema and hooksize 2,5.





2 opmerkingen: