zondag 18 augustus 2013

Lovely little dog




Op de blog van Annaboo zag ik dit hele schattige hondje. Op haar blog heeft ze precies beschreven hoe dit hondje gehaakt moet worden.
Omdat ik nooit broches draag en ik dit hondje toch te leuk vond om niet te haken heb ik er een sleuterhanger van gemaakt. Ik heb een blauw en een zwart hondje gehaakt en deze met vasten aan elkaar gehaakt. Ook heb ik een lus gehaakt waar de sleutelring aan gemaakt kan worden.

Het hondje is gehaakt met DROPS Paris en haaknaald 4


I saw this very cute dog at Annaboo's blog. She describes how to crochet this dog. 
Because I never wear a brooch I decided to make a key ring. I made a blue and a black dog and used single crochet stitches to put them together. Finally I made a loop for the key ring. 

I used DROPS Paris and hooksize 4. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten