vrijdag 9 augustus 2013

First nesting doll is finished - Eerste matroesjka is klaar





Vandaag heb ik de eerste matroesjka van de crochet along van Petals to Picots afgerond. 
De matroeska die ik heb gemaakt is alleen wel wat anders als het origineel. Ik heb in plaats van rood en blauw de kleuren zwart en grijs gebruikt. De oogjes heb ik erop geborduurd en de wangen heb ik gehaakt in plaats van vilten rondjes erop te naaien.  

Ik heb ook nog geen bloemetjes op de buik genaaid, dit wil ik pas doen als ik alle matroesjka's heb gehaakt. Ik heb gehaakt met Paris van Drops en haaknaald 4. 




Today I finished the first nesting doll from Petals to Picots Crochet along. Mine is different from the original, I used black and grey instead blue and red. I used crocheted rounds instead of felt for the cheeks and I embroided the eyes. I'll add the flowers on the belly later, when all the dolls are finished. I used the yarn Paris of DROPS and a 4 mm crochet hook

3 opmerkingen: