vrijdag 19 juli 2013

Kussens in alle soorten en maten


Herinneren jullie de lap waar ik vorige week aan begonnen was nog? Deze is inmiddels af. 


Voor de basis van het kussen heb ik me laten inspireren door ByMiekK, ik heb een kussenhoes genaaid van een oud overhemd, de knoopsluiting van het overhemd is de sluiting van het kussen geworden. Alles om het inzetten van ritsen zoveel mogelijk te vermijden. Hier heb ik de gehaakte lap opgenaaid. 



Dit is de achterkant, door de knoopsluiting kan het binnenkussen er gemakkelijk uitgehaald worden. 


Hier samen met het andere kussen dat ik al eerder haakte.



Dit kussen heb ik gemaakt van een oude sweater, het idee komt van hier. Dit kussen heb ik gemaakt toen ik net mijn naaimachine had. Deze week heb ik eindelijk een binnenkussen gemaakt.


Dit is het laatste kussen dat ik deze week heb gemaakt. Een zeer praktisch klein kussentje


Het is een speldenkussen dat met klittenband aan de naaimachine bevestigd kan worden, het idee komt van haar, zij heeft ook een handleiding hiervoor geschreven. Ik heb mijn versie een beetje aangepast. De band om de naaimachine sluit aan de achterkant met klittenband en het kussentje is ook met klittenband op de band te bevestigen.




1 opmerking:

  1. Thank You for LInking Up at the Crochet Happy Linky Party!
    Your Link has been Pinned and shared with all my Social Networks and I am now following your site so I can do the same with your future posts too!
    I hope you got some well deserved exposure for your work :)


    Tracy
    www.crochehappy.com

    BeantwoordenVerwijderen